نخود کوچولو

الان دقیقا 2 ماهه تو شمک مامانی هستی...

1393/4/20 10:09
نویسنده : مامی مرمر
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم..خوبی مامانی؟؟؟؟؟ الهی مامان قربونت بره دیگه کم کم داری بزرگ میشی هاااااا...امروز 20 تیرماهست.کوچولوی من 20هرماه یه ماه بزرگتر میشه...فردا وارد ماه سوم میشی..الان 8 هفته و 6 روزته....فراره فردا من و خاله مروارید بریم سونوگرافی...و بعد از اونم بریم دنبال یه متخصص زنان بگردیم آخه دکتر قبلیم طبقه سوم میشینه و اصلا دوست ندارم این همه پله رو برم بالا....کسرا کوچولو رو هم نمیتونیم با خودمون ببریم  ..پیش باباش میمونه...آخه اگه بیاد هم خودش و هم ما خیلی اذیت میشیم برا همین به بابایی گفتم نمیخواد با من بیاد پیش کسرا بمونه....اینجوری من راحت ترم...

 

راستی آزمایش خون و ادرار هم دادم یه خورده کم خون بودم ..کلسیم خونمم پایین بود..بخدا نمیدونم چیکار کنم اوایل میتونستم شیر بخورم و حداقل 3 تا لیوان رو میخوردم اما از وقتی ویارم شروع شده دیگه لب نزدم...بازم از امروز سعی خودمو میکنم....خوب من دیگه باید برم یه چیزی بخورم تا ضعف نکردم...

تاریخ نگارش متن:20/4/93

8 هفته و 6 روز...

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زینب
20 تیر 93 14:50
لطفا بیا به وبلاگم خواهش می کنم